Subject: FW: küsimus - Raudnametsa kinnistu juurdepääs
From: "Kristi Kuuse" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 20 Feb 2024 12:08:53 +0200

Tere Anne

Palun registreeri mulle infopäring vastamiseks.

Parimat

Kristi Kuuse

Peaspetsialist

Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 58 603 278

From: Reet Türkson <[email-masked]>
Sent: Tuesday, February 13, 2024 2:55 PM
To: Kristi Kuuse <[email-masked]>
Subject: küsimus - Raudnametsa kinnistu juurdepääs

Tere!

Minu käest küsitakse detailplaneeringu algatamise eskiisi Viljandi vallas 
Raudna külas Raudnametsa maaüksusele (62903:001:0042).

Kuid krundil on vaja juurdepääsu riigimaanteelt nr 24157 Raudna-Loodi tee 
ning samas asub bussitasku.

Saan nii aru, et juurdepääs peaks asuma siis kas enne või päras bussitaskut, 
kuid mitu meetrit see vahemaa olema peaks? Või kas antud krundil üldse on 
võimalik juurdepääsu tagada, sest vastas teisel pool teed on ka mitu 
mahasõitu ning nelja tee ristmike tekitamine ei ole minu teades riigiteedel 
lubatud.

Klient sooviks muidugi juurdepääsu krundi keskelt, kohe pärast bussipeatust 
(lisan ortofotol skeemi). Kuid soovikski esialgset hinnangut, mis variandid 
kliendil on.

Lisainfoks, et planeeringuga soovitakse moodustada Raudnametsa kinnistust 
kaks eraldi elamumaa krunti, et uus juurdepääs hakkaks teenindama kahte 
elamukrunti.

Viljandi vald ilmselt esitab seisukohtade saamiseks ka kirja, kuid 
mõtlesingi ennetada, et teada saada, kas eskiisi on mõtet üldse koostada, 
kui võib-olla normidele vastavat lahendust ei olegi.

Heade soovidega

Reet Türkson

Terlander OÜ projektijuht, maastikuarhitekt-planeerija
tel 5566 2920,  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Registrikood 16540224 │ Kontor: Tartu linn, F. Tuglase tn 19, III korrus, 
ruum 310 │ terlander.ee  <https://terlander.ee/>